Wednesday, December 17, 2014

Mudahnya Bisnes Premium Beautiful

Assalamualaikum w.b.t

Hari ni rasa cam semangat bila bagun pagi. Cam ada self motivate la. Semangat nak capai target.

Semalam plak baru je lepas jumpa dengan my leader DSM Syikin Salleh. So DSM Syikin ada la coach me on how to achieve my target. Tapi masa DSM Syikin tunjuk tu rasa macam tak confident je, boleh buat ke? Boleh ke aku ni jual PB nie? Hadoi... macam2 la pikir, takut tak boleh jer nak buat.... Tapi DSM Syikin bagi semangat, "Ira boleh buat. Kalau Syikin boleh buat, Ira pon boleh buat."


So bila balik tu fikir2, positif kan diri, set kan dalam minda yang Ira boleh buat untuk capai target tu, In Sha Allah..... Kemudian ira terbaca plak blog DSM Syikin yg dia boleh jual 8 set PB dalam masa sebulan.... Wah... memang la lagi Ira semngatkan. So di sini Ira nak share macam mana DSM Syikin buat untuk Ira jadikan sebagai rujukan Ira...


Apa yang menyebabkan Premium Beautiful senang dijual?



  • Premium Beautiful nie sudah lama di pasaran dan orang dah tau kebaikan dan keberkesanannya. Semua testimoni yang ada di internet semuanya positif dan tak ada lagi orang komplen yang this product tak bagus ke ape.  
  • Premium Beautiful ni SUPERBRAND product, sudah tentulah orang ramai tak syak nak beli lagi.  
  • Premium Beautiful is LIFETIME WARRANTY product. So beli mahal-mahal pun, rasa memang berbaloi sebab kainnya tahan seumur hidup. Walaupon rosak seperti cangkuk tercabut ke, koyak ke,... boleh repair at NO COST / FREE OF CHARGE.  
  • Kebanyakan customer yang approach for Premium Beautiful takkan tanya banyak tentang korset ni sebab dah famous/ di kenali ramai. Tu Ira tak perlu dah advertise lebih-lebih pasal Premium Beautiful ni ..  
  • We work as a team .. macam Ira dah habis stock Premium Beautiful in a month .. so Ira bantu pulak rakan kongsi yang lain .. tu la group kitorang berkembang pesat (*ayat angkat bakul ye) .. coz we need new biz partner to support high demand of Premium Beautiful ..





Kesimpulannya, memang senangggggg sangat bisnes ni. Walaupun produk mahal, orang tetap nak beli dan kita tak perlu risau jika nak kata, produk ni tak laku. Memang akan laku dan jangan tak percaya, ada yang boleh buat jualan sebanyak 50 set dalam masa sebulan tau!!!! 



Cuba uolss lihat carian di Google. Berapa ramai orang yang cari info pasal Premium Beautiful ni? Tgk la. Permintaan yang begitu tinggi kan? Dalam masa 0.07 saat, lebih kurang 44,400,000 hits untuk Premium Beautiful punya carian. Berjuta-juta orang mencari info mengenai Premium Beautiful.






APA RAHSIANYA?


Hanya menggunakan Internet sahaja. Itu lah rahsia kejayaan group yang Ira join nie. Buat cara internet memang pantas dan tak perlu pergi ke rumah orang pun. Semuanya akan diajar secara percuma bagaimana untuk mendapatkan pembeli dengan pantas melalui internet. Dan setiap hari ada sahaja orang bertanya tentang PB di FB, emal, instagram, whatsapp or call.



In sha Allah dengan perkongsian ini, dapat memberikan Ira semangat untuk buat yang terbaik dalam bisnes Premium Beautiful ini..... bukan untuk Ira sahaja tetapi untuk partner2 ira juga...


Do not hesitate to call/text/whats app me @ 012-7307047
PM me @ facebook: Ira Zainal
Follow me @ instagram: ira_zainal

No comments: