Saturday, July 04, 2015

Set Kurus Bajet + Premium Beautiful di Bulan Puasa

Assalamualaikum.....


Masih lagi kita di bulan Ramadhan Al Mubarak dan hari ini merupakan hari ke 17 kita semua berpuasa. Alhamdulillah, masih diberi peluang untuk berpuasa dan melakukan amal ibadat di bulan mulia ini. 


Untuk entry kali ini Ira nak share tentang Set Kurus Bajet dan premium Beautiful di bulan Ramadhan.
Di bulan Ramadhan ni la lagi senang kalau kita  nak turun kan berat badan. So bila kita berpuasa dengan memakai Premium Beautiful serta menggunakan Set Kurus Bajet lagi membantu kita untuk turunkan berat badan di samping memberikan tenaga sepanjang kita berpuasa.



Premium Beautiful Corset



Set Kurus Bajet


Sewaktu berpuasa tentu kita berasa lapar, letih dan penat sehingga lah waktu berbuka. Malah bila berpuasa kita juga akan cepat merasa mengantuk. So, puasa kali ni cuba bersahur dengan minum mineral coffee setiap kali bersahur. Ini kerana mineral coffee dikenali sebagai energy booster bagi tubuh badan kita. Bila kita minum mineral coffee waktu bersahur, di siang hari in sha Allah kita akan merasa kenyang sepanjang hari dan bertenaga sehingga waktu berbuka. Badan juga tidak merasa letih dan tidak merasa mengantuk.




Selain mineral coffee, garlic dan BV Alfalfa juga jangan lupa sebab kedua-duanya akan membantu untuk menyingkirkan lemak dan toksin dalam badan. Almaklum bila berbuka sometimes kita akan makan makanan yang berminyak secara berlebihan kerana di siang hari kita tidak makan. So selepas berbuka jangan lupa ambil 2 biji garlic dan minum BV Alfalfa sebelum tidur, untuk proses pembuangan toksin.


Di sini Ira kongsikan tips untuk kita kekal bertenaga dan dalam masa yang sama dapat turunkan berat badan di bulan Ramadhan. Di hari raya nanti dapat la bergaya dengan baju raya yang cantik atau pon nak pakai baju raya Ready To Wear (RTW) rekaan designer terkenal.





Jom kita lihat testimoni client yang bersahur dengan mineral coffee dan memakai Premium Beautiful di bulan puasa;



sahur dengan minum mineral coffee kenyang dan ada energy sampai waktu berbuka



sahur minum mineral coffee rasa segar malah kadar bacaan kencing manis pon turun



 sahur dengan mineral coffee tahan lapar disiang hari



sahur minum mineral coffee dengan 2 keping roti sahaja tapi siangnya takda gastric, the best part is badan rasa lebih ringan



 seharian berpuasa dengan memakai Premium Beautiful corset, badan tak rasa letih, tak rasa lapar malah bertenaga sehingga waktu berbuka. Waktu berbuka pon tak makan banyak.



Banyak lagi kelebihan Premium Beautiful dan set kurus bajet. Kalau ada yang nak tau lebih lanjut atau nak free fitting for Premium Beautiful and free consultation boleh contact Ira.


Do not hesitate to call/text/whatsapp me @ 012-7307047
PM me @ facebook: Ira Zainal
Follow me @ instagram: ira_zainal
Email me @ nazirazainal82@gmail.com



No comments: