Wednesday, February 10, 2016

Congratulation To Me and Partners - Senior Sales Manager

Assalamualaikum.......

Bulan Januari 2016, merupakan bulan yang sangat mendebarkan buat Ira. Ini kerana bulan Januari 2016 merupakan closing untuk naik pangkat bagi SM/SSM. Fikirkan Ira nak close Senior Sales Manager dengan business partner Ira, Dilla pon nak close Sales Manager..... dah la masa minggu closing tu Ira demam seminggu tak boleh bangun.... huhuhuhu....

Tapi Alhamdulillah, akhirnya on the closing time, Ira dengan Dilla berjaya juga untuk close SSM & SM. Ira berjaya untuk close Senior Sales Manager dengan total sales RM60,000. Business Partner Ira, SM Aidilla berjaya close Sales Manager dengan total sales RM20,000.






How we manage to be until this level? Semuanya bermula dengan RM50 sahaja. Iya... kami hanya register dengan RM50 sahaja dengan company Sahajidah Hai O. Kemudian kami pilih pakej dan teruskan bisnes dengan bersistem dan bermentor serta teamwork yang kuat dari team The Diamond Circle. Produk-produk pulak semua memang dah well known, orang dah kenal semua produk dan juga high demand. Dengan tunjuk ajar dari leader dan CDM dari team The Diamond Circle, in sha Allah memang dapat achieve setiap pangkat dan BONUS pon semakin meningkat. 

Bukan Ira and Dilla je yang naik pangkat tau, tapi ada ramai lagi dari team The Diamond Circle yang naik pangkat. Congrats to all achievers. Kami akan diraikan pada bulan March nanti.








Kalau ada di luar sana yang ingin mulakan langkah berbisnes seperti Ira dan kawan-kawan yang lain, nak tau macam mana untuk mulakan langkah seperti Ira dan business partner Ira yang lain, boleh hubungi Ira seperti di bawah untuk tau lebih lanjut. In sha Allah Ira akan bantu uolls semua untuk sama-sama berjaya dengan Ira dan The Diamond Circle.


Do not hesitate to call/text/whats app me @ 012-7307047
PM me @ facebook: Ira Zainal
Follow me @ instagram: ira_zainal



No comments: