Tuesday, June 10, 2014

Bersawang......

Assalamualaikum..... 


Fuh!!! Bersawang dah blog aku nie... lama x bukak, x jenguk2 bersihkan.... bz tahap gaban la skrg nie.... bz dengan kerja2 kat laundry, bz ngan anak2, bz ngn bisnes makanan aku. Ye bisnes makanan. Padahal banyak nak cerita, cerita pasal kenduri kat rumah x cerita lagi.


Sekarang aku dah memulakan bisnes makanan tau uolls. Aku jual cheesekut & melty hersheys. Tapi aku jual kat instagram, online & offline. Sambutan Alhamdulillah.... ada yg dah repeat order.... dr buat utk makan sendiri, tetiba ada org order, terus terjebak dgn jual2. itu pasal la bz saje... x sempat nak bukak , update blog & nak blogwalking.


So, nanti kita stori mori lagi ye... Nak sambung mengiron baju2 yg berlonggok2. Nie pon curi2 masa bfkan badrina. Nie dia dah tido dah, nak masukkan dlm buai kemudian aku nak sambung wat kerja..... daaaa.....

No comments: