Friday, August 14, 2015

Premium Beautiful : Q & A Session

Assalamualaikum.........


Entry kali ni Ira nak share tentang soalan-soalan yang biasa Ira dapat bila ada client yang bertanyakan tentang Premium Beautiful corset ni. Maklumlah mereka mungkin belum kenal, belum tahu atau belum pernah rasa dan tengok corset yang sungguh selesa dan sungguh cantik. 


Nie Ira bagi tau, sebenarnya once kita pakai Premium Beautiful ni, kita dapat rasakan yang Premium Beautiful nie is a "SELF PRACTICE FOR DIET". Kenapa???
Sebabnya kita akan rasa cepat kenyang dan kuantiti makanan yang diambil pon automatik dapat dikawal dan dikurangkan. Takdelah kita melantak banyak sangat kan sebab dapat control nafsu makan tu.


 Premium Beautiful



Ok, jom Ira start jawab soalan-soalan yang diajukan;


1)  Susah ke nak pakai Premium Beautiful ni? Ambil masa yang lama ke nak pakai?

TAK SUSAH mana pon..... Premium Beautiful ni ada pelbagai saiz untuk pelbagai jenis bentuk badan. So saiz premium Beautiful memang berbeza-beza untuk setiap orang. Untuk dapatkan saiz yang betul ukuran badan perlu diberikan kepada Ira:

1.  Puncak dada (burst)
2.  Bawah dada (underburst)
3.  Pinggang (waist)
4.  Punggung (hips) 




2)  Bukan leceh ke nak ke tandas?

Tak leceh lah. Kalau leceh pon mungkin pada masa hari pertama pakai Premium Beautiful je sebab belum biasa lagi kan. Apa yang kita perlu buat ialah just lipatkan waist nipper ke atas, turunkan long girdle macam nak turunkan seluar tu, lepas tu boleh la buang segala hajat-hajat tu.


3)  Kalau Premium Beautiful ni ROSAK macam mana?

Premium Beautiful ni corset yang berkualiti tinggi, so jarang rosak eventhough it comes with  LIFETIME WARRANTY.  Kalau rosak just pass pada Ira, nanti Ira tolong hantarkan untuk repair, FREE OF CHARGE (FOC)


4)  Panas tak pakai Premium Beautiful ni? Berpeluh-peluh kan?

Siapa bagitau panas? Bahan yang digunakan untuk membuat Premium Beautiful adalah dari fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya mengekalkan suhu badan. Fabrik ni teknologinya dari German.... kalau suasananya sejuk, kainnya akan mengecut dan badan kita akan terasa suam. Manakala kalau cuaca panas, kain PB akan mengembang dan kita tidak akan merasa panas. So sangat sesuai untuk dipakai di mana saja kita berada.


5)  Best ke pakai Premium Beautiful ni?

Corset nie SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kehalusan dan kelembutan pada kulit. Premium Beautiful merupakan produk SUPERBRAND & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa. Maknanya Premium Beautiful sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran. Premium Beautiful menjaga kesihatan disampin menbentuk kontur badan yang ideal. Premium Beautiful 70% is for healthy and 30% is for beauty.


6)  Sampai bila nak pakai ni?

Minimum 8 hours per day.... alah macam pakai baju nak pergi kerja, macam tu la... dari pagi sampai ke petang je.... dengan memakai Premium Beautiful ni uolls mampu mengubah bentuk badan menjadi langsing dan meningkatkan tahap kesihatan hidup uolls..... best kan?


7)  Kenapa Premium Beautiful ni mahal sangat?

Tak ada lah mahal sangat, bertepatan la dengan benefit yang uolls dapat bila pakai Premium Beautiful ni. It is because of the quality of product itself and how effective this product. Ni long term BODY INVESTMENT tau. Mesti uolls tak menyesal bila melabur untuk membeli corset ni and after pakai jer rasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN & CANTIK.  Kita perlu pandang dari sudut kesihatan. Beli sekali boleh pakai bertahun-tahun. Dapat save banyak sangat compare to kalau kita beli inner ware selama setahun. Confirm tak rugi.

Plus, this corset kan ada jaminan seumur hidup. Ada ke product inner ware lain yang ada jaminan seumur hidup?

And uolls should know that instalment for Premium Beautiful is just minimum RM95/month. Flexible payment uolls.... its your choice...


Kalau lah uolls boleh beli pakain mahal-mahal, bag tangan harga ribu riban, kasut menghelip harga mak aih..... apa la salahnya kalau uolls invest sikit duit uolls untuk pelaburan masa panjang untuk kesihatan badan dalaman, dan untuk kecantikan luaran uolls.... Bukan untuk orang lain, untuk diri sendiri jugak..... bila diri dah cantik, en. suami pon makin sayang


Do not hesitate to call/text/whatsapp me @ 012-7307047
PM me @ facebook: Ira Zainal
Follow me @ instagram: ira_zainal
Email me @ nazirazainal82@gmail.com


No comments: