Saturday, February 13, 2010

Gong Xi Fa Cai



Esok dah Chinese New Year! Yey Yey Yey raya...raya...raya..... Hehehehehe... raya pada sape yg sambut raya la...... cam aku nie....... Pada sape yg tak sambut CNY, selamat bercuti panjang...... ye lah sekolah tutup seminggu kan, leh la bawak anak2 gi holiday.



Cam aku plak, esok gi umah nenek & sedara mara la..... than lepas tu aku & my family nak gi holiday............. Gi holiday lagi? Kan baru jer balik holiday bulan 12 ari tuh? Eh, biar ar....... aku nak jenjalan nak bawak parents & adik2 aku jenjalan........ Nak ke mana tu, tunggu jer la aku balik dari holiday, nanti tau la korang sumer ke mana aku bawak family aku jenjalan ye......



So selama seminggu nie aku tak bersiaran la ye......... walaupon aku tak bersiaran, tapi kawan2 sumer jgn la tak jengok plak umah aku nie..... cian umah nie sunyi........ ape2 pon, Selamat Bercuti!!!!!!!!!





No comments: