Friday, November 20, 2009

Anak Mama Tertido...



Kesain balqis tertido atas sofa..... memula dia baring tengok kartun kat tv, sambil mulut dia bising ler..... yg mama dia nie sibuk dok depan lappy. Tetiba jer sunyi sepi tak dengar suara balqis nie bercakap2, aku pon toleh ler kat sofa, rupa-rupanye balqis tertido kat sofa..... malas plak nak alih kan dia ke dalam buai or tilam dia, takut nanti terjaga pulak, so aku biarkan je la.......



** masa aku taip nie balqis dah terjaga dah...


6 comments:

iNa said...

Ira..
ina pon same gak...
duk leka dpn lappy...tup2 nabila dh tertido je kt dpn tv...huhu..cian..

tu la...mama nie leka je.....adeh...

Liyana said...

mesti tenang hati tengok anak tido

adha said...

hehehhe.. anis tak de chan tido mcm ni... even da lepak sgt, either aku or laki aku kena baring kat dia.. baru la tido.. tak penah aku tgok dia tebongkang sendiri,... ehehehe

Nana said...

hehe...bagos nye bole tertido sendiri.damia? jgn arap ler bole tido mcm ni

ira_kecik said...

ina : tu la pasal ina, dok leka depan lappy la nie sampai tak perasan balqis dah tertido. selalu kalau dia nak tidi dia merengek nak tek.

liyana : tenang la liyana bila anak dah tido so mama dia leh la wat keja, kalau dia jaga huh nak kena ngadap dia jer la....

del : nie pon 1st time aku tgk dia tido sendiri, kalau tak memang aku la yg tido kan, nak harap papa dia tido kan memang tak jalan la....

nana : agaknye balqis tu dah penat sgt ler tu baru dia tertido sendiri, plak tu perut kenyang dah sumbat ngan susu dulu....

eynda said...

Anak2 akak pun selalu macam ni...adam tu pun..kekadang bising gamat satu rumah tetiba sunyi sepi...rupanyer tertido :-D