Tuesday, May 04, 2010

Contest SEMYUMAN PALING MENAWAN

Aku dapat tag dari Leily aka ummi alya husna untuk join contest nie. Nak tau lanjut klik sini.


Ape2 pon kita show dulu contest banner




So, senyuman yg aku pertaruhkan adalah



naper aku boh gambo nie? sebabnyer aku godeh2 lappy nie carik gambo aku sorang yg tengah senyum seikhlas hati takdok... kebanyakan ganbar berdua, bertiga, dan ber ber lagi lah.... so yg ada nie lah gambo kawin....lg pon pada aku semua senyuman aku memang seikhlas hati coz aku nie memang suka senyum...... tak kira la org kenal ke tak ke memang aku akan senyum...( tapi pada lelaki tu tengok org gak la....). Lagipon senyum kan salah satu senaman utk muka, leh awet muda tau......




Senyum seindah suria...membawa bahagia........................

aku nak tag:

1. Kak Shida

2. Kak Shikin

3. Ct Rahani

4. Omey

4 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah.....comelnyer dia..
oren kaler lagi tu....

ira_kecik said...

tq.... faberet kaler oren tu.....

~NURUL~ said...

wow ni mesti boleh menang ni!!! cantek! suke2..
http://hidupaku-mylife.blogspot.com/

omey said...

salam kak..alahai omey bru dpt msuk blog. tlepas dh akak tag omey huhu..