Thursday, May 06, 2010

Durian oh durian......

Punya lah nak makan sangat durian sampai beli yg dah siap kopek masuk polisterin lagi tau. Bie ar tak kasi aku beli yg belum kopek punya sebab nyer dia cakap nanti bau ar keta...... eleh... padahal memang dia tak nak beli pon..... Kesian kan aku....... Aku nie dah la penggemor durian nie...... Sudah nyer beli ler yg cam nie. Org tu jual 3 pek RM10 tapi dia bagi aku lagi satu extra, so dapat la RM10 4 pek.... hehehehe suka aku.... tapi aku ngn Balqsi jer la yg makan. Jgn korang tak tau, Balqis pon pandai makan durian.....papa dia jer tak lalu mkn durian, kalau makan pon ada la 2 - 5 ulas, cuba bagi kat aku 6, 7 bijik pon aku leh makan......wakakakakaka tekak larung betul la aku nie......



6 comments:

Shida said...

akak pun suker giler dgn durian..boleh habiskan 4 biji durian kampung sekali hadap jer..pastu kepanasan..hehehe..
eh ira,kat johor musim durian ke??ingat nak balik kota awal jun nanti..kalo ada musimnye,mmg rezeki lah...

makcikrehan said...

dah 2 belog makcik baca dok citer pasal doyan... tergugat iman pompuan diet ni tawww

ira_kecik said...

kak shida: agaknyer la kat johor nie musim derian sebb kat mana2 pegi ada jer org jual derian tepi jln....

ira_kecik said...

kak MR: ape lagi.... gi la cari doyan nyer...... hehehehehe lepas mkn doyan baru la sambung balik diet tu.....

Chik Na said...

hmmm sedapnya durian..

quezul said...

akak pun suka gak derian....kalo tk makan tk per, tp, kalo dh start makan, mula la teringat2 nk makan derian....kire hantu derian gak la...kalo beli, suh org tu kopek2 kulit kats itu gak..leh tgk isi elok ke tak....