Thursday, August 05, 2010

Melawat Dillah Berpantang

Salam..................



Lama betul aku tak update umah TDL nie, giler bersawang dah, sampai kan background pon dah jadi kaler hitam...... huhuhu nampak nor dah lama tak masuk sini kan???? Tak pe sekarang umah TDL dah cantik dah sempena nak raya nie...... kaler pink gitu.......hehehehe....



Sebenarnya, sepanjang2 aku tak masuk kat umah nie ada banyak cerita nak update tapi sebab kemalasan melanda dengan mood yg tak menentu jadi cerita itu tak berupdate la sampai sekarang.... citer pon dah basi... Kalau ada masa nanti aku citer la gak kat sini ye.



Ok, back to the topic, minggu lepas aku balik Bandar Penawar sebab dah 3 minggu tak balik. Kebetulan pulak Dillah pon baru jer sampai Penawar dari Muadzam Shah. Dia berpantang kat umah mak dia. So Ahad tu aku pon plan nak gi jenguk dia la & nak tgk baby. Oh sebelum tu, Dillah ni kawan baik aku dari sekolah rendah lagi sampai la sekarang. Dillah dapat baby boy & nama baby dia Muhammad Rifqi Hakim. Baby Rifqi dilahirkan pada 23.7.2010 dengan berat 2.90kg.



Dalam kul 11 tu aku & bie pon sampai la kat umah mak Dillah. Ya Allah betapa rindu nyer aku kat Dillah nie. So bila dah jumpa bnayak la cerita yg kitorang borakkan, termasuk la pengalaman bersalin memasing. Yang laki kitorang nie plak dok borak sesama dia la sekali ngn bapak dillah. Borak punya borak sedar dah dekat kul 12.30 tgh hari. kitorang pon mintak balik ar sbb kang nanti ganggu plak org berpantang nak makan tgh hari.



Meh layan gambar2 ngn mama Dillah. Gambar2 ihsan fb Dillah.






Dillah, baby Rifqi Hakim, me & Balqis



Balqis nak kiss baby Rifqi









No comments: