Tuesday, October 13, 2009

Dapat Balik My Kancil.....

Citer nie dah lama tapi nak citer gak kat sini.......maklum ler tak menyempat jer nak update blog, tu yg dah jadi citer basi.........

Minggu lepas (ari ape aku tak ingat ler plak) lepas bie balik keja kitorang gi kat Setia Tropika sebab nak amik balik keta kancil aku yg dihantar repair kat satu workshop kat situ ler.... workshop tu member bie yg punya..... bie kenal budak nie dah lama dah, bagus giler keja dia. Keta kancil aku nie dah banyak kali rosak, putus belt lah, bateri kong lah ape2 lah...... bagi kat sepupu aku repair, ok balik, tak lama nanti dia buat hal lagik.......tu yg last sekali hantar kat bengkel budak nie la......Alhamdulillah setakat nie keta kancil tu ok ler....sebab dah habis RM500++ tau...huhuhu.......





otw ke Setia Tropika, sms ape tu bie?


me & balqis, tembam nyer aku....... muka sememeh jer....


nak masuk ke Setia Tropika


nie ler kancil kesayangan aku.....

Lepas amik keta tu, tengok keta.......Ya ampun!!!! kotornyer......ape lagi terus ajak bie gi cuci keta.......








Yeaaaa....dah bersih & berkilat semula.......



No comments: