Thursday, October 29, 2009

Makan @ Huizu Hot Wok

Sebenarnye dah lama dah aku nak gi makan kat tempat nie.

Kat mana tu? Kat sini ler....


Nape ek aku teringin sangat nak makan kat situ?

Sebabnyer member blog aku cakap

makan kat situ sedap & murah.

Lagipon restoren nie menyediakan chinese cusine.

ye lah ...susah nak cari chinese cusine yg halal tau...



Kitorang sampai kat restoran tu

dalam kul 8 malam, pelanggan pon takde lagi

kami jer la pelanggan yg ada masa tu

tapi dah lama sikit ada la pelanggan lain datang.

Sampai jer terus kami order makanan

Aku order Cantonese Fried Hor Fan ngan Ice Lemon Tea

Bie plak order Salted Fish Fried Rice (Nasi Goreng Ikan Masin)

ngan Teh O panas

Than kami amik side dish Fish Fillet In Sweet & Sour Sauce

So sementara makanan sampai aku amik ler gambar2

perhiasan yg ada kat restoren tu..




Makanan dah sampai, ape lagi kita makan la........



Kalau korang yg kat area Jb nie nak makan kat restoran nie

korang gi la kat Mutiara Rini

kedai nyer dekat dengan restoren mamak Ameen....


3 comments:

que_zul said...

baru nk tanay kat mana...hehehe..tq 4 the info...
akak suka makan chinese food..selalu makan kat meisan...

ira_kecik said...

meisan tu kat ner plak

tawkey huizu said...

visit our latest blog at
www.huizuhotwok.blogspot.com