Monday, October 19, 2015

Healing Crisis - Premium Beautiful

Assalamualaikum readers semua....

Kali ini Ira nak share lagi info berkenaan Premium Beautiful corset iaitu simptom-simptom awal semasa mula-mula memakai Premium Beautiful corset.

Biasanya di awal pemakaian Premium Beautiful uolls mungkin akan mengalami healing crisis atau dipanggil krisis penyembuhan. Healing proses ini berlaku kerana proses penyahtoksidan dari dalam badan sedang berlaku. Tetapi ianya mugkinjuga tidak berlaku bergantung kepada tahap kesihatan badan uolls. Usually happen in 1 - 2 days. Ini merupakan tanda-tanda positif dalam memulihkan kesihatan dalaman badan kita.




Simptom-simptom yang normal berlaku ialah:

1.  Sakit kepala - bagi orang yang kerap sakit kepala, pastikan minum air secukupnya

2.  Sakit tulang belakang - bagi orang yang selalu sakit belakang ini kerana ia merupakan tindakan awal menyelaraskan tulang belakang

3.  Terkentut dan sendawa - bagi orang yang banyak angin ini kerana ia merupakan tindakan membuang angin. Badan banyak angin bermakna badan berasid.

4.  Badan rasa sedikit sakit - bagi orang yang selalu demam dan sakit-sakit sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful, dirasakan seperti di dalam proses berurut.

5.  Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja.

6.  Berat badan turun - menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketingian 

7.  Gatal-gatal pada anggota badan dan tempat-tempat tertentu - terlalu banyak asid dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin akan berlaku. Teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.

8.  Badan terasa lebih aktif dan cergas - kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.


Jadi uolls tak perlu risau tau. Kita akan rasa lebih ringan, lebih selesa & lebih sihat selepas memakai Premium Beautiful Corset. Better kita keluarkan penyakit dari dalam badan daripada kita simpan kan?

Untuk maklumat lanjut dan trial premium Beautiful percuma boleh contact Ira

Call/text/whatsapp: 012-7307047
Facebook: Ira Zainal
Instagram: ira_zainal
Email: nazirazainal82@gmail.com





No comments: