Wednesday, October 21, 2015

Siapa Yang Perlu Pakai Premium beautiful?

Assalamualaikum......

Semalam Ira dah share tetang healing crisis kalau kita memakai Premium Beautiful. So hari ni ira nak share pulak siapa yang sebenarnya perlu untuk memakai Premium Beautiful corset ni. mana tau uolls ada ciri-ciri yang Ira share ni, boleh la uolls cari Ira ye.......

Jom kita tengok siapa yang kena pakai PB ni: 

1. Orang yang malas macam Ira nak bersenam, nak diet.... tapi dengan Premium Beautiful dah ada alat boleh control.. automatik dia akan control makan, makan banyak sangat aje, perut dah bagi signal "cukup, cukup.... dah, dah...". Lepas tu badan uolls macam dah ada acuan, tak akan terlebih dari acuan.


2.  Orang yang susah nak dapat anak. Ini bukan tipu tau, memang dah ada testimoni sebab Premium Beautiful nie akan cuba meneutralkan semula hormon-hormon dalam badan. Iye lah, orang kata berusaha dan bertawakal, in sha Allah ada hasilnya.... nanti Ira akan share testimoni ni ye.


3.  Orang yang nak cepat kurus lepas bersalin. Masa berpantang tu pakai jer Premium Beautiful kat badan, gantikan bengkung tradisional tu. Memang badan akan cepat turun dan kembali pada bentuk badan yang asal.


4.  Bagi ibu-ibu iyang fully breastfeeding... memang dah terbukti dengan memakai Premium Beautiful susu badan semakin bertambah. Ada kawan Ira yang beli Premium Beautiful ni untuk tambahkan production susu ibu tau.


5.  Kalau uolls ada PB than baby uolls yang baru lahir kena demam kuning, just bedungkan je baby dengan bengkung Premium Beautiful (waist nipper)... In sha Allah sekejap jer penyakit kuning tu akan turun dan hilang.


So, kawan-kawan yang kat luar tu salah seorang daripada yang Ira senaraikan ni ke? Kalau iye, uolls boleh la contact Ira untuk tau info lanjut berkenaan dengan Premium Beautiful dan kebaikan-kebaikannya.

Call/text/whatsapp: 012-7307047
Facebook: Ira Zainal
Instagram: ira_zainal
Email: nazirazainal82@gmail.com


No comments: