Saturday, October 31, 2015

October's Birthday

Hari ni hari terakhir dalam bulan Oktober. Oktober bulan yang banyak birthday celebration dalam family Ira. Sebab Ira dan parents, kami sama-sama dilahirkan dalam bulan Oktober.


 Ibu Ira dilahirkan pada 9 Oktober, Ira dilahirkan pada 15 Oktober & ayah Ira pula dilahirkan pada 29 Oktober. Biasanya kami akan gabungkan dan celebrate sekali sahaja. Tapi kali ni Ira saje asingkan celebration. 


Masa birthday Ibu, kami celebrate birthday Ibu di Kenny Rogers. Than Ira tempah manggo cheesecake as a birthday cake.





Than masa birthday Ira pula, kami celebrate di Vivo, Aeon Bukit Indah. Than Ira dapat suprise dari kawan-kawan JMC. Ayu wakil JMC buat surprise hantar cake and bouqet flower kat rumah. Rupanya diorang pakat dengan my sister and my hubby. Ira dapat peach cheesecake yang sangat sedap.






Untuk celebrate birthday ayah pula, kami postpone the celebration on today. Sebabnya adik lelaki Ira yang kerja di Shah Alam plan untuk balik JB. So kami tunggu dia balik la baru pergi makan-makan.... So, hari ni kami pergi makan-makan di Sawadde Dessert di Bandar Dato' Onn. As a birthday cake pulak Ira tempah chocklate banana cake dari Usrati Delights.




So, itu cerita birthday celebration kami.... simple, just pergi makan-makan one family. Yang oenting dapat raikan bersama dengan orang-orang tersayang.

No comments: