Friday, July 02, 2010

Lama tak tayang gambar makanan.....

Lama sangat kan umah TDL nie tak enterframe gambar makanan. Bukan la tak selalu masak, selalu gak masak, tapi cam biasa ar lauk biasa2 saje. Actually lauk yg nak tayang nie pon lauk biasa gak cuma belum pernah tayang kat sini je....

Lauk ape yg yg aku nak tayang? Lauk nyer ialah ayam masak halia blackpapper & kailan ikan masin...... kan aku cakap lauk biasa je, tapi tetap nak tayang gak....... hehehehe...

ayam halia blackpapper

kailan ikan masin

Tapi nie sebenarnya lauk yg aku masak 2 minggu lepas, tapi baru nak tayang hari nie...........




2 comments:

Nana said...

huwa nk nanges rasa...aku dah la puasa ni hehehe

ira_kecik said...

nana......sori la.... tak tau ko pose.... takpe telan ayaq liuq je la eh.....