Tuesday, June 15, 2010

Dinner semalam........DURIAN????

Semalam kami pergi sini

Tempat ape tu? Untuk ape gi situ?

Malam tadi kami ke pasar SMART. Kami gi sana tu untuk makan dinner la. Sekarang nie kat pasar SMART ada Pesta Durian. So malam tadi kami anak beranak dinner dengan makan durian. Durian2 nie dari Segamat, Muar & entah mana lagi la. Kesian kat bie ikutkan jer bini dia nie nak makan durian. Siap cakap makan kat sana terus tak leh bawak balik rumah. hehehehe

Kami sampai sana dalam kul 8 lebih terus jer pilih2 durian. Aku beli 3 biji jer itu pon RM20. Aku suh tokey durian tu carik yg kuning2, yg lemak2 bagi kat aku. Bila bukak jer ya ampunnnn lemak nyer isi dia....... sehingga menjilat jari......



tu 3 bijik yg still dlm plastik......

Bila dah bukak tengok........ isi dalam dia memang best ar....

Bie larat teman aku makan durian sampai bijik yg ke 2 jer itu pon tak habis, lepas tu yg kasi perabis semua sape???? Aku la.......... hahahaha banyak giler aku makan. Bie nie jenis tak makan sgt durian, setakat beberapa ulas tu boleh layan lagi la. Balqis makan gak tau tapi aku kasi dia makan 2 ulas jer sebab nanti panas. Baqis nie pon suka gak durian cam aku..... Sebabnyer masa aku ngandungkan Balqis, aku langsung tak leh bau durian, makan ape tah lagi kan, sekali tengok balqis suka plak ngn durian nie.......

org tak kuat makan durian......

balqis pon suka durian tau.....

gambo org yg suka sgt makan durian tak leh amik, chemoih sgt masa makan durian........ hahahahaha

No comments: