Friday, June 11, 2010

Joget Lambak & poco-poco

Assalamualaikum.....................


Salam Jumaat yg cerah............................


Hari nie aku nak citer pasal joget lambak. Ingat tak kat entry sebelum nie kan ada aku bagi tau yg lepas habis majlis perkahwinan cousin aku tu, malam nya ada majlis joget lambak. So malam tu sambil org2 nyanyi karaoke sambil tu ada gak la beberapa org yg joget2 kat bawah stage tu.


Orang Kg. Morten nie terkenal dengan koget lambak. Setiap majlis keramaian yg diadakan di Kg. Morten mesti terselit gak acara joget lambak. Tapi joget lambak sekarang dah morden la, dah tak guna live band, sekarang pakai dj & set karaoke je......... Bak kata Pak Bakar, dj takde kecoh sekampung mengalahkan pak imam takde.


So kat bawah nie ada lah aku rakam video semasa joget lambak tu diadakan. Seronok la tengok org menari2, maklum la kat johor mana nak nampak dah semua nie, joget lambak bagai kan........ Selain dpd joget lambak, tarian poco-poco pon ada gak tau........





Joget lambak




My cousin, Didi joget Lambak with .... (aku tak kenal), sila abaikan suara2 org gelak ye......




poco-poco




No comments: