Thursday, May 28, 2009

Ape Kes???????

"Alia asl ari 2 x bls..? r u mad at me?
tlg bls kali nie... by the way,
nie nadia taw, not sakinah..."



Ape kes nie??? tetiba jer bie dapat sms yg kat atas nu..... terkezut dia, ingat minah mana la bagi msg kat dia. Bie bagi aku baca, dia tanya tak jeles kan sebab nie yg bagi pompuan tuk pompuan bkn tuk lelaki..... Aku jawab takde makne nyer nak jeles..... entah sape2 ntah salah sent, tersent kat bie nyer phone.... tak kose mak...... Bie cakap nasib baik dia ada letak nama, kalau dia tak letak nama ke, alamat la........... memang ler.... kalau pompuan tu tak letak nama Alia tu memang ler aku ingat sms tu tuk dia, mau kena cubit bie ngn aku nanti........hehehe....

4 comments:

CintaKu Iman said...

hehehehee..saspen je kan Ira..sib baik tertera ngan jelas nama nama tuh...kalau x perang dunia ke 4 meletus dah nih...(ira~u betul2 x jeles kerrr???? hehehe)

mizzblackbeauty said...

sib baik dia letak nama 'Alia; lau letak syg ke honey ke laling ke mau tak 'fengsan' kena 'penangan' budak 'kecik'....

ira_kecik said...

kak nani betul la, semalam masa dia show sms tu kat i kan, memang i takder perasaan jeles pon. sebab dah terang2 la ada nama alia ngn nadia tu, tapi kalau takde nama tu mungkin la jeles gak..... hahahahahaha

ira_kecik said...

kak intan, nasib baik ada nama alia tu, kalau tak memang la..... nie kecik2 cili padi tau......berapi nie....hehehehe