Friday, May 29, 2009

Pernikahan D-lah

Malam ini merupakan malam yg bersejarah buat bestfriend aku Fadzillah Ahmad yg lebih dikenali oleh memember sbg D-lah. Kenapa aku katakan malam bersejarah buat D-lah nie, malam nie dia akan dinikahkan dengan pengarang jantung nyer yg bernama Farid. Dah lama dah kitorang nie terutama aku lah yg nak tengok si D-lah nie menamatkan zaman bujang. Akhirnye dalam umur 26++ tahun nie ko bakal menjadi isteri orang......... Anyway, D-lah sorry eh sebab aku tak dapat datang ke majlis pernikahan ko, hubby aku ada meeting & ada kerja malam, tapi InsyaAllah kalau takde halangan aku akan pergi ke majlis persandingan ko ngn Farid esok (Sabtu, 30.05.2009). Buat D-lah & Farid, semoga mahligai yg kalian bina ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat kalian berdua. Amin.....

Di majlis pertunangan D-lah (Balqis nie pantang tgk kaler terang tu yg tak pandang camera)

No comments: