Thursday, August 06, 2009

MC

Semalam aku tak keja, mc...... sebab nyer selsema + batuk ler....... kan entry sebelum nie aku citer aku sakit sekali kelmarin nyer gi la klinik, cadangnyer nak suh balqis yg jumpa doktor sebab dia pon selsema ngn batuk gak, sekali ngn mama dia gi tgk doktor.... doktor tu soh aku mc sebab soh rehat la kat umah, than takut org kat ofis plak jangkit kan.... so dapat la aku mc 1 hari..... dapat ubat batuk sebotol, ubat selsema 2, satu tuk makan pagi sahaja, satu lagi tuk makan malam sahaja..... balqis plak dapat ubat selsema, batuk ngn demam walaupon tak demam...... tapi gambo ubat balqis tak snap plak ye............



4 comments:

eriey said...

ira..musim skrg demam n selsema..cuaca xtentu skrg..baik check awal2 kan..nway mg cpt sembuh..

ira_kecik said...

thanks eriey..... aah, sekarang nie memang musim kan, balqis pon tak sihat nie....

iNa said...

mkn ubat tau...moga cpt sembuh...

ira_kecik said...

thanks ina..... dah sembuh sekarang nie