Wednesday, August 19, 2009

Rindu.............

Assalamualaikum..................................

Ape Khabar sumer kawan2 blogger?

Lama betul aku tak jenguk blog aku nie.... semenjak pc kat ofis nie tak leh nak bukak blog, than laptop kat umah plak batery nyer dah flat.... charger rosak.... bila la nak gi ganti baru nie.... so memang lama la kan.......
Actually pc kat ofis nie kalau blog aku jer bleh bukak tpi bila aku klik kat blog memembet tak leh bukak langsung...... bosan tol...............

So kepada kawan2 yg rindu kat aku ( ada ke yg rindu kat i nie......) rajin2 la bukak blog aku ye, sebab ada gambo aku anak beranak... walaupon tak ada entry baru......

InsyaAllah tak lama lagi aku akan kembali aktif berblog semula..........percaya lah kengkawan......



Miss u alllll.............. jumpa lagi...........take care................




Muuuaaaaaahhhhhhhh!!!!!!!!!!!




1 comment:

Shida said...

rindu gak kat ira...huhuhu..