Saturday, January 16, 2010

Kesian Budak Kecik Nie

Tengok la, dah penat bersepahkan rumah bleh plak Balqis nie tertido menonggeng....... Masa nie aku tengah tgk tv, bie plak tengah layan fb, tak perasan yg balqis dah tertido, pastu x dengar suara dia main, toleh2 tu dia............... tidoq dah........






8 comments:

sweets said...

bole pulak tertido sendiri..
ank2 x pernah rasenye...ms kecik dulu buai la nk suh tido...

ank kak pun tido gini..tonggeng kekdahnye...org ckp cacing...
x kira la...6 bln sekali dh bg mkn ubat cacing he...

eynda said...

Comelnyer tido menonggeng...

the only one said...

huhu..dh cm cicakman dh dak ni..hehe

ira_kecik said...

kak sweets: kak sweets, balqis kadang2 jer tertido sendiri itu pon kalau dah mengantuks sgt2.... kalau tak, nak tido kena ngempeng dulu....

ira_kecik said...

kak eynda: hehehe comel eh..... tu la bila tgk dia tido menonggeng laki bini dok gelak, pastu bila baringkan dia tgk kat muka tu berbekas tikar buluh....

ira_kecik said...

the only one: ape la cik pika, bukan cicakman la... cicak gurl....

Syikin said...

comelnya tdo macam tu..soo cute..hehehe

Nana said...

hehe cute je tido cam tu