Monday, January 04, 2010

Buai Putus

Selingan jap eh........



Nie nak tunjuk nie, spring buai balqis putus. Masa putus tu aku tengah buaikan balqis, dia nak tido. Tengah2 buai tu sekali spring tu putus, balqis pon terjatuh ler ke bawah. Nasib biak ler kat kepala balqis tu ada bantal, so tak sakit sgt la masa dia jatuh tu, bontot plak ada pampers kan, tapi sakit la sikit kot. Nangis gak ler balqis, terperanjat agaknyer jatuh buai. Terus aku bagitau bie. Bie cakap malam nie gi cari spring buai yg baru. Hari nie balqis tido kat tilam jer la. nasib biak balqis nie jenis tak kisah, leh tido kat bawah & kat buai. Kalau buai takde pon tak pe.






2 comments:

Nana said...

ni la yg aku paling takot time damia tido buai dulu, xpenah la putus tapi buai yg jenis ada roda tu kan dia terbalik nasib baik besi xhimpam atas pale

the only one said...

uiii....gile kentang!!!dh terlebih muatan 2...2 yg ptus 2 kot??ke ngn ko2 skali msk dlm buai 2 kak???nsb baik aqish 2 mmbesar dgn kuat..hehe..