Friday, March 12, 2010

Congratulation Adik.....

adik amad & ayah

TAHNIAH!

Semalam result SPM dah pon keluar. Salah sorang yg gembira semestinya lah adik aku yg lelaki nie. Dia dapat keputusan yg cemerlang (walaupon tak secemerlang budak2 yg dapat 12A tu). Adik aku nie dapat 6A je, tapi dia adalah 2nd top student di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Mas. Yang 1st top student tu pon dapat 6A gak......

Ape2 pon, kakak ucapkan tahniah atas keputusan cemerlang dlm SPM tu. Tapi jgn lupa cemerlang dalam SPM tak semestinya cemerlang di Universiti, cemerlang di Universiti tak semestinya cemerlang dalam pekerjaan. Jadi usaha bersungguh2 & tawakal pada Allah......



6 comments:

Nana said...

wah 2nd top student ek
adik ipar aku twin sama dpt 5A
adik aku lak 3A

Chik Na said...

tahniah untuk adik ira... akak bangga ngan student-student melayu yg berjaya..

ira_kecik said...

nana: tu la aku pon tak sangka dia leh dapat 6A, macam tak belajo jer aku tgk, sekali keluar top student plak....bangga gak ler aku ngn adik aku tu....

ira_kecik said...

chik na: terima kasih ye kak na.... ira pon bangga kat adik ira tu....

Shida said...

congrats tu adik ira..kak shida bangga sebab orang sekampung dpt result yg membanggakan..
psst..ira tau tak kamping akak kat sri perani la...hehe..dkt jer dgn bndr mas tu..

Shida said...

kamping=kampung..silap type..hehe