Thursday, March 18, 2010

Balqis @ Back Sit



Just nak share gambar Balqis dok kat back sit sensorang jer sebenarnya..... Nie gambar masa nak ke Senibong. Balqis nie tak pernah dok sorang2 kat back sit. Biasanya dia akan dok ngam aku kat depan (kalau papa dia drive) atau aku duduk kan kat baby carseat (kalau aku drive). Tapi Balqis nie kalau dok ngn aku kat depan, dia tak geti dok diam, ada jer benda dia nak godeh. Dia nak godeh ekon la, radio la, dashbox la, gear la, semua benda dlm keta lah dia nak godeh. Tu yg aku letakkan dia sesorang kat belakang tu, ingatkan dia nangis la takut dok sesorang kat belakang, tapi takde makne nyer........ lagi dia suka dok kat belakang, mulut bising plak tu... sabo jer la..... Aku cakap kat bie jgn drive lelaju & jgn break mengejut takut Balqis jatuh plak. Tapi nasib baik ler sekejap jer dia nak dok kat belakang tu, lepas tu dah nak kedepan plak ngn aku sampai la kat Senibong tu.









No comments: