Tuesday, April 20, 2010

Dia pon Nak Sahur Jugak

Aku nie kalau berpuasa, tak kira la puasa Ramadhan ke puasa ganti ke mesti nak kena bangun sahur. Tak geti la tak makan sahur.

So kisahnya, bila aku bangun kul 4.30 am nak bersahur tu tetiba balqis pon bangun gak. Dia dah merengek nak susu, sekali tgk aku tak de. Bila aku naik dari dapur tengok2 dia dah duduk dah..... Bila nampak aku nak makan roti, dia pon sibuk nak makan roti gak.......

Tengok je lah gambar2 balqis tgh makan roti di awal pagi....

aku kalau pose memang tido kat hall ye kawan2 sbb tak nak turun ke dapur sorang2, sekurang2 nye bila kat hall tu tak lah takut sgt.....hehehehe

sedap jer makan roti cekelat...

tutup mata sebab kena flash....

close up sikit......

6 comments:

Siti said...

hahaha....siti mmg hari2 tidur kat hall skang ni. sebab malas nak naik tangga. lagipun kalau mlm2 nak pum susu, takde la takut turun bwh sorang2...

adoi..tgh mkn sambil tutup mata yer..baring lak tu...nasib tak tercekik.

ira_kecik said...

hehehe... ira time pose jer... kalau tak pose tidor dlm bilik.... malas nk kemas toto.....

makcikrehan said...

tengok mata dia terpejam lagutu, ingatkan dia makan sambil tido. hahaha anak oh anak..macam2 peel depa ni kan

quezul said...

ingatkan balqis makan smbil tido....hehehe

akak malas nk tido kat hall sbb malas sgt nk kemas2 balik....dolu2 suka la...

kalo nk bersahur, sblm tido tu, dh siap2 kan air masak dan roti kat atas...so, tak yah la turun2 bwh...

uwa..ada lg 3 hari lg lum berganti...

ira_kecik said...

MR: hehehehe....bukan la, dia sebenarnya celik tapi sebab tak bukak lampu jadi camera ada flash la, tu yg katup mata sebab silau flash tu....

ira_kecik said...

quezul: ira nie kalau sahur mesti nak air panas, so nak tak nak memang kena turun dapur la utk wat air...... 3 hari jer tinggal, ira nie banyak hari lagi......hwaaaaa......