Saturday, April 03, 2010

Restoran Lapan Kati

Hari Khamis tetiba bie ajk gi dinner kat Restoran Lapan Kati. Aku ape lagi terus jer cakap ok.... hehehehe maklum la dah lama tak gi makan kat Lapan Kati nie. Last gi masa Balqis umur 9 bulan kot, aku pon dah lupa......



Restoran Lapan Kati nie kat area Kulai, aku nak bgi tau alamat pon aku tak tau. Tapi kalau korang naik ke flyover nak ke IOI Mall tu turn left than terus jer, than nampak ler kedai2 perabot belah kiri, masuk la area tu. Restoran Lapan Kati nie bersebelahan dengan kedai perabot. Lapan Kati nie menyediakan makanan masakan cina tapi halal & sedap. kalau nak order catering pon boleh.




Papan tanda dia warna hijau tau. Bukak dari pagi sampai malam....



bie yg dah kekenyangan



Balqis yg tak geti dok diam, nak berjalan jer.... nasib biak budak restoran tu layan kan boleh la mama & papa makan dengan aman....



our drinks, manggo jus for me & cincau suam for bie



salted vegie sup with seafood



tahu jepun hotplate



Kerapu steam nyonya



Menu wajib, chili crab






** sedang bersiap2 nak ke JMC's Tea Party...... story next entry.....


3 comments:

eynda said...

Sedapnyaaaaa...

RIZZNA said...

Tengah lapo2, type lapan kati kulai, jumpa blog awk...makanan nmpk sedap, tapi skang dh hampir pukul 2, tengok waktu meniaga 11am-3pm, alamatnya tak sempat, so kalau ngidam jugak rasanya kita gi ptg nie....
hehehe...thanks sharing.

zue said...

restoran ni ada sijil halal tak. dulu saya pergi juga makan disini sbb kawan2 rekomen, tapi masa tu tukang masak orang melayu, sekarang ni bukan orang melayu lagi yang masak, macam orang vietnam. so saya dah tak makan kat sini lagi, unless kalau dia dapat sijil jakim.