Wednesday, April 14, 2010

Tag From Nana

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.


2. Select the 8th photo in that folder.


3. Post that photo along with the story behind it.


4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.





So ini lah gambar nyer........





Gambar nie diambil di Hutan Bandar MPJBT. Sebenarnya aku memang tak pernah gi hutan bandar nie, selalu gi yg kat bandar jer. So satu ahad yg nyaman, lepas breakfast kat luar aku pon ajak la bie gi Hutan Bandar MPJBT nie walaupon tak tau jalan. Sudahnyer kitorang on GPS utk sampai ke destinasi. Tapi bila dah sampai, sungguh best tempatnyer....nyaman jer...sesuai utk beriadah bersama keluarga......



So aku nak tag sape ek?????


1. Leily


2. Kak eynda


3. Sue


4. Uda


5. Kak Siti


6. Kak shikin


7. Mummy Chubby


8. Kak Shida




** tapi kalau yg kena tag nak buat, buat la... kalau tak nak pon tak pe...... yg tak kena tag kalau nak buat pon digalakkan......




2 comments:

SuriYati said...

salam ira...adakah sue itu daku yg kena tag???hehe

ira_kecik said...

salam sue... ye la sue syg... awak ler org nyer.....