Tuesday, April 20, 2010

Juadah Berbuka Semalam

Salam...........

Ari nie aku nak show ape yg aku makan utk berbuka semalam....... jgn ada yg meleleh ayaq liuq no.............

terubuk bakar

sambal kicap

sup carrot + crab meat + fishcake.....

malam plak potong buah mangga utk pencuci mulut.......tapi tak snap gambar la...acik lupo......





9 comments:

POSH76 said...

sodapnyer nak2 kuah kicap cili tu....me pun tak ganti poser lagi ni...masa berjalan huhu

Chik Na said...

lamanya tak makan ikan bakar cicah kuah cili nih...hmmm... boleh jadi menu makan nih ;-)

sweets said...

simple...best...!!
sedap..

ira_kecik said...

sis posh: ala... biasa jer menu.... menu org malas tu... ganti cepat.... masa berlalu....

ira_kecik said...

chik na: ape lagi kak na, bakar la ikan utk dinner kang....

ira_kecik said...

kak sweets: simple jer la sebab dah lapar nak buka..... ahahaha

quezul said...

alalalaa..ikan terubuk bakaq..sedapnyer...kalo ke rengit pasti beli ni...kat sana, ikan terubuknyer fresh2....kalo dibakar, hmmm..licin sungguh isinyer....sib la tk ngidam./..kalo tk, harus pi rengit acri terubuk fresh...

ira_kecik said...

quezul: kak lina... terubuk bakar nie memang faveret ira & fairus.... kalau jumpa mesti beli.... kat rengit banyak eh.....isi dia manis kan.....

quezul said...

ira~ kat rengit dh la banyak, murah lak tu..mcm2 ikan ada....tgk ni, dh terasa2 nk makan ikan terubuk fresh bakar.....ada org suka masak asam pedas terubuk..tp akak tk minat pulak.....tekak cerewet....hehe