Saturday, April 10, 2010

Tag From Kak Shida

Dah lama dah kak shida suh amik tag nie tapi tak dan jer nak buat.... So sementara tengah takde idea nak wat entry meh kita wat tag......

Soalan-soalannya:


1) Adakah anda rasa hot ?

mestilah..... hehehehe....hot mama lagi...... ye lah kalau aku sendiri yg tak cakap sape lagi yg nak cakap kan.....

2) Upload wallpaper pc / laptop anda sekarang

3) Cerita tentang gambar ini

takde yg special, just becoz both of us like evo, so bie letak la gambar evo nie jadi wallpaper....

4) Bila kali teraklhir makan pizza?

Entah tak ingat... lama dah tak makan pizza nie.

5) Lagu terakhir anda dengar?

2 Insan

6) Apakah yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?

sambil2 buat tag, mata peratikan balqis main block kat sebelah nie.....

7) Selain nama sendiri,anda dipanggil dengan nama apa?

girl (ibu, ayah panggil), kakak (ibu, ayah, adik2 & saudara mara panggil), sayang (bie panggil), mama (balqis, bie panggil), mak long /mak uda (anak2 sedara panggil), cik putih & kecik (kawan2 panggil)

8) Tag lagi 8 orang

Uda

Ct Rahani

Nia

Kak Syikin

Leily

Mummy Chubby

Quezul/Kak Lina

Kak Siti

9) Siapakah orang no.1 kepada anda ?

kawan baru saya di alam blogger....

10) Katakan sesuatu kepada orang no.5 ?

Semoga berbahagia di samping org2 yg tersayang....

11) No.3 ada hubungan dengan siapa ?

ada hubungan dengan saya lah kami nie geng2 JMC

12) Bagaimana pula dengan no.4 ?

kak syikin nie pon kawan baru saya di alam blogger....

13) Pesanan kepada orang no.2 ?

CT, tunggu ye hadiah yg dijanjikan tu....ira belum berkesempatan nak mencari la....

14) Kata2 cinta kepada orang no.6 ?

bila nak ngedet mummy chubby?

15) Adakah no.7 & no.8 mempunyai persamaan ?

Ada, diorang nie punya anak lelaki yg comel....

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang orang yang tag anda ?

kak shida nie seorang mama yg 'gorgeous'

berasal dari Johor

tapi menetap di terengganu

punya sepasang anak yg comel

suka berblogging....

17) Persamaam antara kambing dan lembu ?

dua2 binatang nie ada 4 kaki & makan rumput....

18) Perasaan anda buat tag ni ?

suka sgt sebab dapat tag yg panjang nie...huhuhu.... tq kak shida....

19) Adakah anda tahu si Razman itu sengal ?

Siapa Razman tu? Lawyer? Majestret? Doktor?

20) Gay or Less ?

Or...?


4 comments:

Uda said...

hehehe..
uda dah kena dah tag ni..

Shida said...

gud job..hehe..len kali kalo ada kak shida tag ira lagik..:)

ira_kecik said...

uda: dah ada eh...ok lah

ira_kecik said...

kak shida: ok2.... hehehe