Friday, June 05, 2009

Award With Tag From Nana......

Dapat award tapi sekaliharung ngn tag sekali.......




1. Copy award di atas utnuk diletakkan di blog anda

~ done



2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang si pemberi award ini

~ member baru dalam dunia blog nie, nampak gaya dia nie cam sempoi jer....

~ ibu kepada seorang anak perempuan bernama Nurul Damia Amnan

~ berjauhan dengan suami sebab suami dia keja jauh tak tau le aku kat mana

~ suka masuk contest2 yg dianjurkan oleh blogger2 lain

~ ahli PMC ( tak tau ler aku singkatan bagi ape)



3. Setaip blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award

~ Nama penuh Nazira Binti Zainal

~ orang panggil Ira Kechik sebab aku kecik la.....

~ 15 Oktober umurku 27 tahun, huhuhu tua dah....

~ mama kepada Nur balqis Nafisha

~ isteri kepada Nur Mohd Fairus Abdullah

~ ahli JMC (Johor Mom's Club)

~ peramah walaupun kenal dalam alam cyber, kalau kat luar lagi lah.... kepoh...hehehe

~ My favourite color is ORANGE

~ Aku nie anak kacukan melayu cina

~ saiz kasut aku saiz 4, susah wo nak cari kasut.... medang jer takde saiz..



4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka

~ del... tokey cloth diapers

~ aishah megahasz...suka ber babywearing sama cam aku...

~ mala... baru jer dapat baby gurl

~ mulberi... baru jer menyambut besday yg ke 33 tahun semalam

~ kak nani... my ex office mate kat Celestica Electronic but still friend untill now, luv ya...

~ mamatisya... ibu kepada tisya yg menang contest todlers....

~ itsuki aka dilla... anak dia Alya baru jer sambut besday yg ke 3 tahun

~ mamaaqish... nama anak dia sama ngn nama anak aku Balqis

~ kak ina.... baru kenal kat dalam dunia blog nie...

~ kak intan aka miszblackbeauty... my cousin's wife yg very the sporting.....



No comments: