Friday, June 19, 2009

Celebrate @ Johnny's

Lepas balik dari klinik, terus kitorang sumer menuju ke JJ Bukit Indah, konon nyer nak cari la swimming sut tok balqis tapi, atlast tak beli pon swimming sut tu..... bie cakap mahal, tak yah beli lah.... kita beli brg lain tok balqis, so kitorang pon belikan balqis kasut baru, teddy bear hippo ngn boya utk mandi nanti.......tapi no pic la, lupa nak snap sebab balik dah malam.... nanti kalau sempat aku masuk kan k.


Than, after siap jalan2 sumer nak gi makan la skali celebrate birthday bie, tapi sebelum tu aku dah tanya bie nak present ape, tapi bie cakap dia tak nak ape2, bie just nak aku & balqis selalu disisi dia jer....... sweet jer aku dengor........ aku tanya bie nak kek tak, bie cakap tak nak kek lah muak dah, minggu lepas baru makan kek dia cakap.... so tak beli kek pon tuk birthday boy nie.....boy ke??? hahahaha....... So kitorang gi makan kat mana tau, kitorang gi makan kat Johnny's Restaurant.... Amik Set A jer sbb memasing nak makan nasik...... kelaparan......



Sementara tunggu makanan sampai, ape lagi berposing la mama, papa, & balqis.......



mama & balqis

balqis nie tgk tmpt lain plak.....

papa & balqis

Tengah2 bergambar tu, makanan pon sampai......... so bila makan dah sampai balqis pon kena la letak kat baby chair sebab aku ngn bie nak makan.........

balqis @ baby chair

balqis nak capai makanan

thai fried rice for papa

hot & spicy fried rice for mama....

mano salad / kerabu mangga

tom yam soup & sambal belacan

berselera papa makan.....

Habis makan ada desert plak, aiskrim....... nyum...nyum...nyum..... aku nyer perisa coklat, bie nyer perisa vanila, tapi takde gambo sebab dah memang nak makan sgt2 aiskrim tu...... siap makan sumer ape lagi kitorang pon balik ler...................



6 comments:

Anonymous said...

wah..sedapye mamam...
damia pun lom ada swimming suit lg, xde saiz..hehe

ira_kecik said...

tu la , dah la besor, takde saiz, pastu mahai seh..... RM 50 ke atas sumer..... tunggu balqius besor ler baru aku belikan....

mizzblackbeauty said...

nak wish si fairuz happy belated besdaylah.akak teramat bz tak sempat nak update my blog.

ira_kecik said...

ok, thanks, nanti org bagi tau fairus.....

Nanie Dean said...

eii sedapnyer...dah besor dah si balqish tu kan...cam sesuai jeeeerr nak dapat adik!!!

ira_kecik said...

hahahaha...... besar balqis besar lagi kakak iman.... kakak iman la dulu mintak adik kat mama kakak iman.....