Friday, July 24, 2009

Balqis Wif Anak Rusa Nani

Sebenarnyer entry nie khas utk Balqis, sebebnyer hari nie Balqis 11 bulan........

Bulan depan dah setahun anak mama nie.....cepat jer masa berlalu......

Semakin ligat anak aku yg sorang nie...... asyik mengejar ke tangga jer..... mulut dia pon, ya Rabbi....... boleh tahan gak ler kekepohan nyer.......(sama cam mama gaks)

Walau ape pon, walau ape keadaan sekali pon........mama & papa tetap sayang Balqis selamanya.....

*

*

*

*

*




8 comments:

CintaKu Iman said...

aloh tomeynyer balqish..jap jer dah nak setahun kan..pastu berjalan...pastu bercakap laksss....

Nana said...

hehe..tomeinye dia
tadi aku baru je bagi damia nek ank rusa ni kt shopping complex dia mlalak2 xmau sampai dia geget tlinge rusa tu seb baik bkn btol punye.hehe

ira_kecik said...

tu la pasal kak nani, kejap jer kan..... nie dah bertatih nak berjalan, tak abar nak dengar dia boleh bercakap plak..... dah nak setahun dah kan....

ira_kecik said...

ala nana....balqis nie pon kejap jer naik nyer....pastu dia nak turun....tak nak dia dok lelama kat rusa tu.... hehehe takut kot....

adikmanje said...

ira...cumilnya anak rusa nani Balqis tu...cam tuannya

ira_kecik said...

sebenarnyer anak rusa nani tu bukan balqis nyer tapi sepupu dia nyer, nie kat umah nenek dia.... masa tu sepupu dia tu takde kuar gi jenjalan ngn mak dia so, ira pon tenggek kan ler kat atas tu, kaau sepupunyer tu ada, tak dapek ler nak letak balqis kat situ sebeb sepupu dia tak kasi.....hehehe biasala budak2....

Zanna_MamaBatrice said...

amboi
anak rusa nani si balqis warna merah ler...
terguda auntie tau

nie kiranya present balqis 11 bulan ler nie yerk...

ira_kecik said...

takde maknanyer...... tu rusa sepupu balqis la zana...present balqis 11 bulan ialah tindik tinga.... hahahaha.....