Saturday, July 18, 2009

I'm So Excited

Hai sumer kawan2 blogger...........


Hari nie aku exited sgt2........


Tapi berdebar2 pon ada gak.....


Dup dap dup dap dup dap.......


Nak tau tak kenape?


Sebabnyer aku ada forumer gathering petang nie.... gathering JMC (Johor Mom's Club). Kan aku salah sorang ahlinyer.... hehehe.... nape ek rase berdebar2. Sebabnyer ada lagi ahli club yg aku tak pernah jumpa, lagipon ini adalah gathering yg pertama aku join....... tapi ada gak la beberapa org ahli club tu yg aku pernah jumpa......




saip ada banner lagi, gathering yg ke 4 tapi aku baru ni la nak join... maklum ler ahli baru....




Than masa gathering nanti ada exchange hadiah.......... entry sebelum nie kan aku ada bagi tau yg aku gi cari hadiah kan, untuk gathering nie la......... jap eh aku tunjuk hadiah nyer......


*

*

*

*

*

*

*

*

*


hadiah yg dah siap di sampul.........ape isi dalam nyer.... rahsia.....biar org yg dapat nanti tau ape isi dalamnyer.....




Memang tak sabar nak tunggu petang nie, nanti lepas balik keja, nak gi cuci keta, malu la nak gi gathering tapi keta berabuk tak cuci, than nak gi amik balqis & my cousin (bawak dia sekali tuk tolong jaga balqis) after that terus ke gathering.......




So, cerita2 kat gathering nanti aku citer kat next entry ok.




Have a nice weekend alls........





5 comments:

iNa said...

wah..best nye ade gather2... :) ..
nti tepek pic yaaaa... :)

eynda said...

Selamat bergathering! :-)

ira_kecik said...

nanti ira tepek pic kat next entry ye....

ira_kecik said...

thanks kak eynda....

ct rahani said...

sonoknya gather2 nih.. plg besh dpt jpe kwn barukan..