Tuesday, July 28, 2009

Dinner Last Nite

Semalam, memang aku ngn bie langkah kanan sebabnyer sampai jer umah Mak Teh, terhidang ubi rebus ngn sambal tumis.... ape lagi kami berdua makan ler sebab dah orang pelawa kan..... Bila balik rumah bie cakap dia dah kenyang makan ubi rebus dua potong, aku pon kenyang gak, so bie cadangkan kami makan dinner lepas bie balik dari main futsal. Aku ok jer, tapi dengan syarat aku malas masak kalau dah lewat malam, so aku syorkan bie gi tapau jer...... tapi tapau ape tau, aku soh bie tapau Cheezy Chickaroni sebabnyer aku nak rasa la.........

Bie balik dari futsal dalam kul 11 sambil menjinjit plastik yg berisi 2 set cheezy chickaroni.... tunggu bie mandi than ape lagi....makan la...sebab masing2 dah kelaparan....... lepas makan kami pon tido ler....... hehehehe mana la aku tak gemuk, lepas makan tido......

Ni lah cheezy chickaroni, yg ada cili sos tu bie nyer sebab dia cakap kalau makan camtu jer muak. Memang pon, tapi habis gak ler kami makan.....



8 comments:

que_zul said...

sedap eik..lum penah try lg...

eriey said...

wahh..mcm best jer tgk makaroni ni..yammm

sweets said...

yummy kak lom try lagi...ni

CintaKu Iman said...

best x??

mama tisya said...

salam.


pls vote for me di http://sereniety.blogspot.com/ utk Breastfeeding Photo Contest 2009 tq..my code BPC20 - Aimi Shalfarina aka mama tisya

Nana said...

cam sedap je..nk try la nanti hehe

adha said...

ira,
sedap ker? terliur tp tahan nafsu...


** masa g bandung, dorg kat sana da moden pakai bbwearing neh.. siap ada yg pakai 2 ring tu.. hik2. kalau bg aku hampeh tak reti... heheh anis pun tak nak dah didukung cam tu.. hehehe

ira_kecik said...

kak lina.... nak kata sedap tu ok la.... nak kata tak sedap tu tak lah...sedap sebab ada cheez..

eriey, kak sweet.... nampak cam sdap kan...try la....

kak nani, sape2 yg penggemar cheese mesti suka.... tapi bagi ira ok jer la.... lelama cam muak ler plak....

mama tisya.... ira dah vote tau

del.... ko kan suka cheese mesti ok nyer la .... nanti ko gi try tau. biasa la kat indon kan memang diorang nie dah lama amal kan babywearing nie, cuma sekarang nie jenis kain tu yg dah moden. kalau org tak biasa memang la cakp tak geti, anis tu sebab tak biasa kan. tapi balqis bila keluar memang aku biasakan dia dengan babywearing nie, jadi tak yah ler aku menolak stroller kosong jer.....