Thursday, July 02, 2009

Minggu yg bz.......

Asalamualaikum............... pagi2 yg indah nie dimulakan dengan penghulu bicara.......


Dah lama tak update citer kat umah nie, bz la minggu nie..... bz ngn keja kat opis nie la...... nak wat camner dah keja kan walau pon sekarang nie aku keja dengan tak ikhlas.........stress, tension, bosan, marah sumer la ada........... tapi walau camner bz pon, tetap masuk gak umah nie, jenguk la gak umah kawan2 yg lain2 sebab itu la ubat nak hilangkan stress aku nie..........


Actually aku ada citer nak citer kat dalam umah nie tapi disebabkan tak bawak kamera jadi tak leh nak letak gambo, nanti tak best plak citer..... tapi citer tu dah lama la gak, diperam jer...... kalau buah tu dah leh jadi jeruk dah..... hahahaha..... Ape2 pon tunggu jer la eh, nukilan yg seterusnyer dari aku, InsyaAllah kalau diizin kan oleh-Nya.......



Anyway, nak buat keja yg banyak nie, so adios........... have a nice day kengkawan........ jgn stress2 cam aku k.........



2 comments:

mizzblackbeauty said...

psst..nak tanya skit lau keje tak ikhlas,pat amik gaji tu camna eh...terima ngan ikhlas tak?hehehe jgn tension kang terpancar smua wrinkle.

ira_kecik said...

uiks..... gaji tetap amik ngn ikhlas..... wakakakaka nanti tak berkat makan minum anak i.... hahahaha