Thursday, July 09, 2009

Tag From Ina Again.....

Dapat lagi tag dari Ina..... thanks Ina......
..........................................................................................................................
1. Apakah hubungan awak dan dia? (sesiapa pon boleh)
  • semestinya hubby saya lah.....

2. 5 impression terhadap dia?

  • penyayang
  • understanding
  • kelakar
  • pemalu
  • pendiam

3. Perkara yang paling memorable yang dia lakukan kat awak?

  • selepas 3 bulan kenal, tiba2 dia dtg umah jumpa ibu ayah cakap dia nak jadikan saya isteri dia tanpa bagi tau saya dulu.....

4. Perkara palaing memorable yang dia kata pada awak?

  • "Bie suka kat sayang sebelum bie jumpa sayang lagi"..... camno tu????? hehehe adalah....

5. Kalau dia kekasih awak...... awak akan?

  • kawin dengan dia la, & sekarang dia sememang nyer hubby saya....

6. Kalau dia jadi musuh awak...... awak akan?

  • entah ek, tak terfikir pulak

7. Kalau dia kekasih awak......awak akan?

  • sama seperti jawapan no.5

8. Kalau dia jadi musuh awak......mungkin kerana?

  • entah ek, tak tau la......

9. Overall impression tentang dia?

  • seorang suami & papa yg penyayang & very the understanding.....

10. The most desirable thing to do to her/him?

  • mandi bersama........ ahaks!

11. Apakah awak rasa tentang pandang orang terhadap awak?

  • orang ingat saya nie sombong, garang, tapi hakikatnya saya nie peramah & terlebih peramah.....

12. The character of you for yourself?

  • humble

13. On contrary, the character you hate about you?

  • malas

14. The most ideal person you want to be with?

  • my hubby lah...

15. For people who like you.... tell something about them....

  • thanks sebab suka kat saya....... saya pon suka kat korang sumer...... muah...

16. Ten people you tag?

  • eriey
  • mizzblackbeauty
  • nana
  • mamatisya
  • kak eynda
  • adikmanja
  • del
  • kak ina
  • quezul
  • alys

17. No.2 ada hubungan dengan siapa?

  • ada hubungan dengan saya la....cousin saya

18. Is no.3 female or male?

  • female

19. If no.7 and no.10 have a relationship?

  • ada.....geng JMC

20. Macam mana dengan no.5 dengan no.8?

  • blogging friend kot....

21. No.4 single kah?

  • Nope, dah ada anak sorang yg cute lagi.....

22. No.1 belajar ape?

  • hmmmmm.......tak tau la puloks.....

23. Say something about no.9

  • rindu la kat mirza........




3 comments:

eynda said...

ira...akak dah kena tag ni.....thanks sebab ingat kat akak :-)

Nana said...

owh ditag udah..hehe

ira_kecik said...

apara...... dua2 dah di tag ke......hmmm...next time k....