Monday, July 13, 2009

Contest Cutest Baby In Car Seat

Cam dah lama tak join contest kan, so bulan nie jalan2 kat mombloggersplanet than ternampak ler ada satu contest iaitu Cutest Baby Photo Contest. Contest nie berlangsung sehingga December '09 tapi setiap bulan ada tema2 nyer..... So tema untuk contest bulan July '09 ini ialah "Cutest Baby In Car Seat"

Pemenang bagi contest nie akan mendapat hadiah sumbangan daripada

PhotoBookMalaysia dan AliceWonders.

Gambar yg aku pilih utk contest nie ialah

*
*
*
*

Nama baby : Nur Balqis Nafisha Binti Nur Mohd Fairus

D.O.B : 24th August 2008

Car seat yg balqis dok selalu guna tu jenama Sweet Cherry, beli dekat Carefour Sutera Mall kat JB nie, beli sebab aku kan drive to workplace, jadi kalau takder car seat nie susah la aku nak hantar Balqis kat umah mak teh kan, than mana leh drive sambil dukung baby, bahaya wo......... Car seat nie memang berjasa sangat2 la kat aku....... lagi pon bila kerajaan mewajibkan supaya semua penumpang dalam kereta perlu memakai tali pinggang keledar lagi la aku rasa car seat nie wajib untuk semua ibu bapa yg ada anak kecil, terutama bagi ibu2 yg memang drive ke tempat kerja yg perlu menghantar anak2 ke babysitter.... jadi ingat la orang yang tersayang....... don't drink and drive.... hehehe.

This contest is proudly sponsered by









No comments: