Saturday, July 04, 2009

Perhimpunan Hari Belia Negara Peringkat Negeri Johor 2009

Hari Ahad yg lepas aku sekeluarga gi umah Mak busu kat Tangkak, rupanyer kat Tangkak ada Perhimpunan Hari Belia Negara Peringkat Negeri Johor 2009. Perhimpunan tu dirasmikan oleh Menteri Besar Johor iaitu YAB Dato' Haji Abdul Ghani Bin Othman. Dapat la aku tengok MB nie dari dekat walaupon tak dapat nak bersalaman dengan dia (galak sgt aku nie....hehehe)
Dipendekkan cerita, dalam perhimpunan belia nie kumpulan belia2 di seluruh negeri johor berkumpul dan ada penyampaian hadiah bagi kumpulan belia2 yg terbaik la dari segi ape2 aspek, tak pulak aku amik tau ape dia kan. Tapi yg penting adalah belia kampung aku iaitu Belia Kampung Jawa, Pengerang adalah Johan bagi seluruh belia negeri Johor...... kira bangga jugak la aku nie sebab kampung aku kan, org2 kuat dalam kumpulan belia tu pon bukan org lain, sepupu2 aku & makcik sedara gak........


Belia Kampung Jawa, Pengerang

Orang2 kuat belia - sepupu aku berdiri dua dari kiri & duduk paling kanan

hadiah nyer RM 21,000.00, WOW!!

bie, balqis & ayah merasa dok kat kerusi VIP

my family wif Mak Busu, nenek Long Semah & Cik Jamal dari kg





No comments: