Saturday, July 11, 2009

Shopping @ Cosway

Banyak tak dish drops aku beli?



Hari Khamis lepas, lepas maghrib aku ajak bie gi Giant Tampoi sebab nak gi Cosway beli barang. Ape yg aku beli kat Cosway tu? Aku beli dish drops (pencuci pinggan mangkok) - 8 botol, bathroom cleaner sebotol (sebab takde ofer, than yg kat umah dah habis), cream cleanser sebotol ( utk cuci singki, cuci tempat masak, dll), power wash (serbuk cuci baju) - 2 kotak ngn musk blossom hand & body lotion - 2 botol. Banyak kan barang aku beli, dish drops tu sampai 8 botol, nak buat stok ke? Sebenarnye dish drops, power wash ngn musk blossom tu sumer bukan aku nyer....... tu sumer kawan ofis nyer.....aku nyer tu dua barang jer, cleanser ngn bathroom cleaner jer...... aku suka guna cosway nyer barang2 cleaner sebabmemang kalau cuci tu bersih jer..... nak2 tuk toilet nyer.... dah la bersih than senang tak yah nak sental2 bagai nak rak, than dia nyer dish drops leh tahan berbulan2 (korang jgn cakap aku tak selalu cuci pinggan plak) sebab penggunaan sabun yg sikit,pekat tapi bersih sebab tu la jimat................. kan bagus tu!



No comments: