Thursday, July 30, 2009

Balqis Dah Ada Anting2

telinga kanan



telinga kiri

Ada perubahan ape2 tak kat balqis?

Cuba tengok betul2?

Telinga balqis ada anting2 kan?

Semalam lepas balik kerja aku ngn bie gi Angsana sebab nak tindik kan telinga balqis la kat kedai emas Wah Chan. Melalak kuat gak ler balqis lepas kena tembak tinga tu tapi nasib baik kejap jer nangis nyer.... tak sampai 5 minit nangis dah senyap balik siap leh gelak2 ngn org kat kedai mas tu...... sebelum nie sape2 yg baca blog aku nie mesti ingat entry dulu balqis pernah kena tindik tapi cara tradisional guna jarum, tapi lubang tu dah katup dah.... sebab tu aku nekad gi tembak jer..... So sekarang nie takde la lagi or tanya anak aku nie lelaki ke pompuan.......




7 comments:

CintaKu Iman said...

i pun tingin gak nak tindikkan iman...tapi takut dia gegar nangis lak..tulah rasanyer dulu u dah tindik balqis kan??? nway balqish comey sgt....

ira_kecik said...

kak nani kalau nangis pon kejap jer la..... aah dulu pernah tndik tapi dah terkatup balik lobang tu, thats y i tindik lagi.....

Zanna_MamaBatrice said...

bravo bravo
balqis dah bertindik

ira kita senasib tau
dulu2 batrice pun camtu
gi memana sumer tanya lelaki ke pompuan...w/pun pakai gown...tensi ok...so...last year....masa raya....nekad tindikan dia....
lagipun...tindik kecik2 nie senang nak jaga kan...lepas nie anak dara tu boleh ler melawa ngan earing plak yerk......

eriey said...

alololooo...comey anting2...ank pompuan cenggini laa..mcm2..hihih

Anonymous said...

ikot sgt amalan hindu

ira_kecik said...

hello anonymous or what ever..... yg ko nie bingit sgt pesal....... anak aku, aku punya suka la..... kalau tindik kat hidung ke kening ke ape ke, tu baru la ko boleh nak kata ikut amalan hindu..... kalau tak tau hal2 agama, jgn berlagak pandai......

i'm sorry.........hehehe

Anonymous said...

tlg terang sikit tang mana dalam kitab crite psl tindik menindik ni.

bodoh sombong tak boleh diajar.